1. Bir ürün nasıl satın alabilirim? Süreç nedir?

 

 Ürünleri görüntüleyebildiğiniz sayfaya yönlendirildikten sonra, ilgilendiğiniz ya da merak ettiğiniz ürün hakkında bilgi alabilmek, satın alma aşamasına geçmek için ilgili ürünün altındaki “Satın Al” butonuna basınız.


 Açılan sayfada ürünün detaylarını inceleyebilir, “Satın Al” butonuna tıklayarak alım işleminize devam edebilirsiniz. “Satın Al” butonuna tıkladıktan sonra bir kullanıcı hesabı oluşturarak işleminize devam edebilirsiniz. Alacağınız ürünün adınıza tanımlanabilmesi ve tarafınıza ulaşılarak gerekli atamaların yapılabilmesi için bilgilerinizi doğru doldurmanız gereklidir.


 Bilgilerinizi doldurduktan sonra süreci sonlandırabilir, her türlü destek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.


 

2. Kullanmaya ne zaman başlayacağım? Nasıl kurulum yapacağım?

 

 Satın alma sürecini tamamlandıktan sonra, tarafımızdan konfigürasyon yapılarak, lisanslarınızı tanımı tamamlanacaktır. Bu süreç sonrasında sizinle temasa geçerek hemen kullanımınıza başlamanızı sağlıyor olacağız. Siparişinizi tamamladığınız anda otomatik olarak bize bilgilendirme geliyor olacak.

 

3. Erişim için her makinaya mı kuracağım?

 

 Satın alınan her kullanıcı için, 5 cihaza kadar kullanım yapılabilir. İnternet olan her yerden, bu cihazlar aracılığıyla kullanılabilir. Farklı ürünlerde değişiklik gösterebilecek bu özellikler adına teyit için tarafımıza ulaşınız.

 

4. Kullanıcı sayısı değişikliğini nasıl yapabilirim?

 

 Satın aldıktan sonra istediğiniz zaman kullanıcı sayısını arttırabilir ya da azaltabilirsiniz. Bu değişikliklerin kullanımı, günlük olarak yeni kullanıcı sayısı üzerinden tahsilata yansıyacaktır.

 

5. Kullanmaya nasıl başlayacağım, süreç nasıl işliyor?

 

 BuÜrünler bulut tabanlı servis olduğu için kurulum gerektirmez. İnternet browser’ınız üzerinden, istediğiniz yerden bağlanarak kullanabilirsiniz.

 

6. Farklı bir paket seçmiş isem başka bir pakete geçerken ne yapmam gerekir? Fiyat ne olacak? Nasıl değerlendirilecek?

 

 Almış olduğunuz üründen daha farklı bir ürün kullanımına geçmek istiyorsanız; kullandığınız ürünü durdurarak yeni ürünü, baştan satın alım işlemlerini takip ederek temin edebilirsiniz. Bu sürecin sonunda, kullanımını durdurduğunuz ürünün o ana kadar ki fiyatından sorumlu olurken, yeni ürünün konfigürasyonu yapıldığı anda ücretlendirilmeye başlarsınız.

 Herhangi eski bilgilerinizin, datalarınızın vb. kaybetmeden taşımak istiyorsanız, bu geçiş işlemi için bize ulaşabilir, gerekli desteği alabilirsiniz.

 

7. Ofisimi kapatırsam lisansım geçerli olacak mı?

 

  Aylık ödeme tanımlamış olduğunuz hizmet durdurulmadığı sürece tahsilat düzenli olarak yapılmaya, lisans tanımlanan domain’e atanmış şekilde kullanıma hazır durumda olmaya devam eder, kullanılmasa bile.

 

8. Aboneliğimi iptal edersem verilerime ne olur?

 

  Verileriniz size aittir. Aboneliğinizi iptal etmeye karar verirseniz verilerinizi (örneğin e-postalarınızı ve ekip sitelerindeki belgelerinizi) indirip başka bir konuma kaydedebilirsiniz. Aboneliğinizi iptal etmeden önce verilerinizi kaydetmelisiniz. İptal ettikten sonra hesabınızla ilişkilendirilmiş olan veriler 60 gün boyunca sınırlı işlevselliğe sahip bir hesapla yöneticilerinizin kullanımına açık olur.

 

9. Sorularım ve destek için kime ulaşmam gerekir?

 

Tüm sorularınız, ürün ile ilgili destek ve detay bilgi için aşağıdaki iletişim bilgilerinden bize ulaşabilirsiniz:

Telefon: 0216 373 44 07

Email: mssatis@softlinegroup.com